Kuva: MLL/Matti Matikainen

"Työn määränpäänä olkoon, että jok'ainoa Suomen lapsi äidinkohdusta lähtien ja kautta koko kasvinaikansa saa oikeutetun osansa siitä hellyydestä ja huolenpidosta, joka yksinään voi laskea pohjan nuorten kehitykselle hyviksi ja hyödyllisiksi kansalaisiksi." C.G.E. Mannerheim 1920

MLL Palokan yhdistys

Palokan paikallisyhdistys on perustettu marraskuussa 1987. Yhdistyksessä on 150 aikuisjäsentä (29.1.2020). Hallituksessamme on puheenjohtajan lisäksi 5 jäsentä ja 5 varajäsentä vuonna 2023, ja hallitus kokoontuu noin kerran kuussa.

Kaikki yhdistyksen jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita sääntömääräisiin syys- ja kevätkokouksiin, joihin lähetetään kokouskutsu kaksi kertaa vuodessa jäsenkirjeen mukana.

Toiminta

Toimintamme on suunnattu ensisijaisesti Palokan ja sen lähialueiden lapsiperheille. Pääasiassa olemme keskittyneet alle kouluikäisten lasten toimintaan, mutta myös muunikäisille lapsille ja nuorille voidaan järjestää tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan monenlaista toimintaa. MLL:n tukioppilaat ovat tärkeä linkkimme alueen yläkouluihin.

Yhdistyksen toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön, ja uudet aktiivit ovat aina lämpimästi tervetulleita. Tule mukaan rentoon ja iloiseen porukkaamme!

Jäsenyys ja edut

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäseneksi on helppo liittyä MLL-keskusjärjestön sivujen kautta. Liittymislomakkeessa kannattaa muistaa mainita haluavansa liittyä nimenomaan Palokan paikallisyhdistykseen. Yhdistyksemme aikuisjäsenen jäsenmaksu on 25 €/vuosi, ja jäsenmaksuista kertyvät tulot ovat merkittävä osa yhdistyksemme taloutta.

Muutokset jäsentietoihin (osoitteenmuutokset jne) ilmoitetaan suoraan liiton jäsenpalveluun: jasenpalvelu@mll.fi

Jäsenenämme saat

• mahdollisuuden tukea arvokasta toimintaa palokkalaisten lasten ja lapsiperheiden hyväksi
  • neljä kertaa vuodessa MLL:n Lapsemme- lehden
  • jäsenhintaisen kirpputorimyyntipaikan ja muskariosallistumisen
  • valtakunnallisia jäsenetuja
  • paikallisia jäsenetuja esim.
    • Palokan Jesper Juniorista 10 % alennus (ei koske Ruskovillan tuotteita)
    • Nokkakiven huvipuiston rannekkeista 20% alennus