Kätevät

Näperryttääkö? Kaipaatko pientä tuuletusta ja uusia kavereita? Pursuaako kaapit kankaita ja lankoja, keskeneräisiä tekeleitä? Innostaisiko uudet käsityö- ja askartelutekniikat? Mietitkö villasukan kantapään kavennuksia? Onko ideat loppu joulukorteista? Pidätkö kahvista, teestä tai suklaakekseistä?

Jos vastaus on kyllä, apu on lähellä. Ajatuksena on rupatella mukavia puikkojen kilinän saattelemana ja herkutella samalla nyyttäriperiaatteella. Toiminta on avointa ja sopii kaikenikäisille, myös lapset ovat tervetulleita. Tehdään yhteisen teeman mukaisia värkkäyksiä tai kukin omia virkkuitaan. Käsityökahvilakerroilla ei ole erityistä teemaa vaan kädet ovat vapaat.

Ompelukoneita ei paikalla ole, mutta toki voi leikata kankaita kerrankin rauhassa. Materiaalit hankitaan osittain itse, osittain Kätevien puolesta. Valmiita käsityötaitoja et tarvitse, tärkeintä on mukava yhdessäolo ja into tehdä ja oppia. Lasten kanssa tai ilman. Kätevillä on oma WhatsApp ryhmä jossa päätämme tekemisistä ja tarvittaessa muutamme aikatauluja. Liity mukaan laittamalla yhdistykselle mailia  mllpalokka@gmail.com

Tervetuloa!

HUOM!

MLL-Palokan alueyhdistyksen toiminta on tällä hetkellä tauolla! jatkosta ilmoitetaan myöhemmin.